Iedere ISH maken exposanten er een sport van om hun bezoekers te verrassen en in de watten te leggen. Door een flitsende stand op te tuigen bijvoorbeeld of door opmerkelijke producten te lanceren of een bijzondere actie te starten.  Ook deze keer was het weer raak. Hieronder enkele voorbeelden.

Solarfocus ons haar nieuwe Vampair warmtepomp. Het gevaarte “zuigt” de warmte uit de lucht.

Een ISH is geen ISH zonder Duitse professoren die stoffige lezingen houden in een bloedhete hal, Nederlanders die op de ‘freebees’ afrennen en sprankelend Mediterraan design. Deze gouden kraan troffen we aan op de stand van het Franse ‘Chrystal et Bronze’. Het zal u niet verbazen dat er de nodige Arabieren likkebaardend omheen stonden.
 

 

Waar bovenstaand designhoogstandje de bezoekers in vervoering bracht, voerde deze klimmer ons mee naar andere hoogtes. Doet u ’t hem maar eens na!

 

 

 

 

De ene standhouder zocht het hogerop, KSB hield het liever bij ‘aardse zaken’. Auto’s en knappe vrouwen dus. Bij de pompspecialist viel een ‘rijervaring’ met deze bolide te winnen. Niet met de dame dus, voor alle duidelijkheid, maar wie weet komt die vanzelf wel een praatje maken als u tijdens een proefrit deze BMW i8 nonchalant parkeert bij een damesschoenenzaak.

Na al die opgepompte mannentaal kunnen we maar beter afsluiten met een ‘soft touch’ voor de vrouwelijke lezers onder ons. Wat dacht u van deze bijzondere radiator. Schattig toch? 