Laat je klant niet in de kou staan
Het stookseizoen is weer begonnen en dat betekent dat de meeste gebreken en storingen ook weer aan het licht komen. Wasco helpt daarbij en is altijd bereikbaar voor spoedleveringen van onderdelen. Speciaal in het stookseizoen (van 1 oktober t/m 31 maart) breiden wij onze 24/7 storingsservice uit naar diverse vestigingen in Nederland, zodat wij je nog sneller kunnen helpen. Zo staat je klant nooit in de kou.
Hoe het werkt?
Dat is eenvoudig! Wanneer je met spoed een onderdeel nodig hebt, bel je met de Wasco 24/7 storingsservice op 06 – 55 18 80 83. Onze medewerker informeert je dan direct over de beschikbaarheid van het onderdeel. De benodigde onderdelen kunnen in overleg bij ons distributiecentrum in Twello worden opgehaald of, indien je dit wenst, per koerier worden verzonden. Je kunt ook de onderdelen afhalen op één van de Wasco vestigingen.
Goed om te weten
• Houd het artikelnummer van Wasco of de fabrikant paraat, zodat we je snel kunnen helpen.
• Artikelnummers vind je eenvoudig terug op wasco.nl.
• Gebruik je (verplichte) ordernummers en/of projectnummers? Geef deze dan direct door aan onze storingsservice bij je bestelling.
We kunnen deze niet achteraf toevoegen of corrigeren op de pakbon of factuur.
• Voor het afhalen van onderdelen in Twello of buiten kantooruren op de vestigingen betaal je een toeslag van €25,- per afhandeling.
• Eventuele kosten voor een koerier worden inzichtelijk gemaakt en aan je doorberekend.
Kies voor zekerheid!
Zet het nummer van de Wasco 24/7 storingsservice direct in je telefoon: 06 – 55 18 80 83. Heb je nog vragen of wil je meer weten? Ga naar wasco.nl. We helpen je graag verder.